Home Zdravlje Poza u kojoj ne radiš ništa: Za pet minuta čini čuda za visok pritisak, varenje, stres, bol i nesanicu

Poza u kojoj ne radiš ništa: Za pet minuta čini čuda za visok pritisak, varenje, stres, bol i nesanicu

0
Poza u kojoj ne radiš ništa: Za pet minuta čini čuda za visok pritisak, varenje, stres, bol i nesanicu

Samo jedna tehnika koja sjajno utječe na varenje, visok krvni pritisak, loš san, bolove, a pritom ne radiš ništa? Možda djeluje nevjerovatno, ali u pitanju je fetus poza, tj. balasana, poznata joga metoda.

To je poza za istezanje mišića, opuštanje i regeneraciju, a tokom treninga se obično radi da bi se tijelo resetovalo prije težih poteza. Dobra stvar je što balasanu možete da radite skoro bilo gdje i bilo kada, a podaci kažu da samo pet minuta dnevno čini čuda za cijeli organizam.

Ova takozvana poza djeteta usporava parasimpatički nervni sistem opuštajući tijelo i omogućavajući vam da se fokusirate na disanje. Ima brojne zdravstvene prednosti, isteže leđa, vrat, ramena, zglobove.

Balasana nije usmjerena na jačanje i pumpanje mišića, već na otvaranje kukova i istezanje butina i trapeznih mišića, koji su obično kod mnogih pod velikim svakodnevnim stresom i jako napeti, a važni su za pomijeranje i rotiranje ramena i vrata.

Prednosti balasane

Otvaranje kukova

Istezanje kičme i zglobova

Opuštanje mišića leđa

Oslobađanje od napetost u karlici

Povećan dotok krvi u glavu i vrat

Stimulacija sistema za varenje

Ublažavanje zatvora

Smirivanje nervnog sistema i smanjenje krvnog pritiska

Ublažavanje stresa

Ublažavanje nesanice

Smanjenje bola

Poboljšanje mentalnog stanja

Kako izvesti balasanu

Samo sledite ove korake:

Kleknite na pod ili na prostirku za jogu i sjedite na pete sa rukama sa strane.

Polako se savijte naprijed tako da vam stomak dodiruje butine. Pokušajte da držite zadnjicu uz pete, ali samo ako je moguće da to izvedete.

Ruke stavite iza zadnjice, a iznad stopala.

Opustite vrat i čelom se nježno naslonite na pod ili prostirku.

Pustite tijelo da se opusti dok zatvarate oči i lagano dišete. Ostanite u toj pozi onoliko dugo koliko smatrate da je potrebno i da vam prija, a idealno bi bilo pet minuta dnevno.

Polako se vratite u sjedeći položaj.

Cilj svega je opuštanje, pa nemojte ići preko tačke u kojoj vam je udobno. Ako vas nešto boli ili se ne osjećate kako treba, napravite pauzu ili izmjenite pozu dok ne nađete ugodan položaj.

Najvažniji dio je lagano disanje, a pošto vam stomak leži na butinama, bit ćete jasno svjesni ritma svog daha, što je izuzetno važno za cjelokupni osjećaj smirenosti.

B92.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here